John Lewis: nu al de mooiste kerstreclame van 2014

Door  |  0 reacties

Coca Cola, eat your heart out! Hoe groot de verlichtte vrachtwagen dit jaar ook is, of wat ze ook in de strijd willen gooien, tegen de kerstreclame van John Lewis kan het frisdrankmerk niet op.

Hoewel in Nederland de reclames met de naderende Sint vooral gericht zijn op speelgoed, is men in Engeland al volop in kerstsfeer. Vertederend kijken de Engelsen ’s avonds al naar de kerstreclame van warenhuisketen John Lewis, die sinds 2009 bekend staat om zijn vertederende reclames. Alle reclames ontroeren tot tranen en worden veelvuldig gedeeld via social media. En wij doen daar lekker aan mee. Omdat deze wel gedeeld moet worden.

Kerstreclame van 2014

Kerstreclame John LewisVorig jaar stalen ze de harten van veel Britten door een haas en een beer in te zetten. In 2014 stelen de schattige zevenjarige Sam en zijn pinguïnvriend Monty.

En dat is een kostbaar geintje, een pinguïn inzetten. De reclame kostte maar liefst 1 miljoen pond. Tel daarbij op het uitzenden van de reclame en John Lewis mag dit jaar zo’n zeven miljoen pond aftikken. Maar we vermoeden dat hij met deze reclame ook heel veel harten, en nieuwe klanten, wint. Wij zijn fan van Sam’s schattige lach en verliefd op Monty!

Ben je heel erg fan van Monty na het zien van bovenstaand filmpje? Boek een tripje naar Engeland & koop de merchandise die John Lewis maakte van Monty. Of bekijk hun speciale Monty-fanpage.

Reacties

Laura, 30-en-een beetje en de drijvende kracht achter Like & Love (it!), meisje 2.0 in hart en nieren en werkzaam als online content marketeer bij het tofste online reisbureau. Dol op schrijven, uit eten gaan, mojito's, shoppen, fotograferen, reizen & knuffelen met haar hond. En stiekem een enorme boekenwurm 1.0.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *