Live the Brightside: maak het leven nog een stukje leuker!

Door  |  0 reacties

Positiviteit: we zijn er dol op. En dus zijn we ook dol op de nieuwe campagne van Lipton Ice Tea: Live the Brightside. Met deze campagne hoopt Lipton Ice Tea jou te motiveren nog meer uit het leven te halen. En elke dag een stukje mooier te maken!

Met hun campagne Live the Brightside roept Lipton Ice Tea alle Nederlanders op om te laten weten hoe ze hun dag en hun leven een stukje leuker willen maken. Kom jij met een origineel idee – zoals dat van Frank hieronder – dan maakt Lipton Ice Tea jouw Live the Brightside-droom misschien wel waar. Hoe leuk is dat?

Het Live The Brightside-moment van Frank de Ruwe

Frank de Ruwe hoefde geen moment na te denken over hoe hij zijn dag nog leuker wilde maken. Als kind was er één ding waar hij nooit genoeg van kreeg: met een matras van de trap glijden. Nu hij groot en volwassen is, en het tijd is voor herhaling, zou een gewone trap natuurlijk niet goed genoeg zijn. In elk geval niet voor zijn ultieme Live the Brightside-moment…

Nee, Frank wilde het groter aanpakken en bedacht dat het wel heel erg cool zou zijn om het wereldrecord trapglijden te vestigen. Samen met een groep vrienden en een bus vol matrassen reed hij in juni naar het zuiden van Limburg. Op de Wilhelminaberg vind je namelijk de langste trap van Nederland. Maar liefst 508 treden en een lengte van 248 meter trotseerden Frank en zijn vrienden met hun matrassen.

Uiteraard horen we ook hier graag van je hoe jij jouw leven elke dag een beetje mooier/vrolijker/leuker maakt, maar als je wilt dat jouw ultieme Live the Brightside-moment uitkomt, laat dan snel jouw idee achter bij Lipton Ice Tea. Laat je het ons even weten als jij wordt geselecteerd?

Reacties

Dit artikel is geschreven in samenwerking met een van onze partners. Heb je ook interesse om samen te werken met Like & Love (it!)? Bekijk alle mogelijkheden.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *