Als je van deze kerstreclame geen tranen in je ogen krijgt…

Door  |  0 reacties

Elk jaar weer weet John Lewis de beste kerstreclame te maken. We keken dan ook al uit naar het moment dat die van 2015 te zien zou zijn. Here it is! Kippenvel en tranen in je ogen gegarandeerd.

Vorig jaar raakte John Lewis ons met de het filmpje over de vriendschap met een pinguïn. Dit jaar zijn het een klein meisje en een oude man op de maan – vandaar de naam Man on the Moon – die zorgen voor kippenvel.

John Lewis – een keten van Britse warenhuizen – verspreidt hiermee eenzelfde boodschap als vorig jaar: kerstmis gaat niet om cadeautjes kopen, maar om het kerstgevoel. Om het delen van liefde. En dat is wat voor ouderen lang niet altijd even vanzelfsprekend is. Veel ouderen zullen de kerst alleen doorbrengen. Ook in Nederland. Want volgens de Ouderenbond hebben maar liefst 200.000 ouderen slecht een keer per maand sociaal contact.

Kijk mee, geniet én denk deze Kerst extra aan de ouderen!

Reacties

Like & Love (it!) haalt voor jou dagelijks de krenten uit het pap. En scheidt het koren van het kaf. Wat mag je niet missen op het wereldwijde web? Waar moet je je zuurverdiende loon aan besteden? Wat moet je echt nog doen voor je doodgaat?

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *