Grazia pop-up store: decembervoordeel
Grazia komt met een primeur: de eerste digitale pop-up store. Met geweldige musthaves! Van Tod’s tassen tot Chloë zonnebrillen.
Grazia is de eerste wekelijkse glossy van Nederland en inmiddels uitgegroeid tot een van de meest geliefde vrouwenbladen onder de moderne, jonge vrouw. Het tijdschrift heeft een eigentijdse mix van high-end inspirerende fashion & beauty, inside celebrity-news en emotionele real life stories.
Nu gaat Grazia haar succes ook online voortzetten. In samenwerking met de online fashion & luxury veilingssite Vault79.com opent Grazia.nl de eerste digitale pop-up store. Vault79 is de online veilingsite voor high end mode musthaves. Guess, Chloé, Mulberry, Fendi, Michael Kors; op Vault79.com kun je bieden op de mooiste fashion items. Het openingsbod is vaak zelfs wel 85% lager dan de winkelprijs.
Over de Grazia pop-up store
In de tijdelijke Grazia pop-up store staan geweldige musthaves van Tod’s tas tot Chloé zonnebril: iedereen kan meebieden op de favorieten van de Grazia-redactie. De tijdelijke exclusieve webshop is gisteren van start gegaan en is geopend tot 31 december. Tot die tijd kun je bieden op deze unieke producten. Van een Mulberry portemonnee tot een tas van Balenciaga – alle designeritems gaan weg met hoge kortingen. Daarnaast ontvangen de Grazia-lezeressen met de kortingscode V79SPECIAL nog € 10,- extra korting op hun eerste aankoop.
Bied mee via de Grazia pop-up store >>